Sa oled siin

Saarlased saavad tulevikus varulaevale kindlad olla

29.05.2019

Riigieelarve strateegia aruteludel jõudis valitsus põhimõttelisele kokkuleppele, et ka järgnevatel aastatel säilitatakse saare ja mandri vahel vähemalt sama võimekus parvlaevaliikluse nõudluse tagamiseks.

Majandus- ja taristuminister Taavi Aasa sõnul on oluline panustada saarte elanike kindlustundesse. „Saarlased võivad edaspidi kindlad olla, et suvisel nõudluse tipumomentidel säilitame vähemalt sama parvlaeva liiklusmahu nagu seni ning seda olukorras, kus valitsusel on kokkuhoiu plaanid,“ märkis Aas.

Ministri sõnul tegeleme samuti edasi, et lähemas tulevikus oleks Kuressaare liinile tulemas ka suurem lennuk. „Hetkel ootame küll hanke lõplikku tulemust, kuid loodame lähiajal leida lahenduse,“ lisas ta.

„Lisalaeva kasutamine suvekuudel on ühtlasi ka riigile tasuv, kuna sel perioodil on ka piletitulu kõige suurem, mis aitab kulusid laeva liinile toomiseks katta,“ lisas Aas. Ministri sõnul tuleb pikas pildis silmas pidada ka võimalust, et lisalaev tuuakse liinile kogu aastaks.

Otsus ei anna mitte ainult saarlastele kindlust, vaid võimaldab TS Laevadel teha pikaajalisemaid kokkuleppeid ja plaane.

Veel uudiseid samal teemal

Tallinna ringraudtee võimalikud koridorid
21.08.2019|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Aas: Rail Baltic peab arvestama potentsiaalse Tallinna ringraudteega

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium andis Rail Baltic Estoniale suunise arvestada Harju maakonnaplaneeringus 2030+ toodud perspektiivse põhimõttelise lõunapoolse raudteekoridori ruumivajadusega, et säiliks Tallinna lähipiirkonnas ida-läänesuunalise reisirongiliikluse arendamiseks kaks võimalikku raudteekoridori.

Rail Baltic
17.06.2019|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Analüüs: Rail Balticu kaubavedudel on potentsiaali Aadria-suunalisel koridoril

Majandusteadlase Erik Terki eestvedamisel valmis analüüs, kus hinnati raudteevedude pikaajalist konkurentsivõimet teiste transpordiliikidega ja Rail Balticu ühendumise perspektiive teiste, meist geograafiliselt kaugemal asuvate transpordikanalitega.