Sa oled siin

Majandus- ja taristuminister kinnitas reisigraafikud suursaarte ja mandri vahel

08.02.2016

Kahe suursaare omavaheliseks ja mandriga parvlaevaühenduseks on majandusministeerium kolmel liinil kokku ette näinud 18,65 miljonit eurot. Tallinn-Kärdla-Tallinn lennuliini teenindamiseks eraldab riik veidi üle miljoni euro.

"Oleme teinud nii laeva- kui ka lennuliinidele uued graafikud eelmise aasta veomahtude põhjal. Vajadusel saame tellida ka lisareise, kui reisijaid on rohkem või ilmastikuolud seda nõuavad. Oktoobrist tulevad koos uute parvlaevadega ka uuendatud graafikud, nende koostamine on alanud, ning valmis peaks need olema 1. maiks, siis saavad kõik oma tulevikuplaane teha,” sõnas Kristen Michal.

Rohuküla-Heltermaa liinil teostati riigi tellimusel 2015. aastal kokku 5578 reisi, seal hulgas jaanuarist septembri lõpuni 4274 reisi. Virtsu-Kuivastu liinil tehti 14 856 reisi, neist jaanuarist septembri lõpuni 11 626 reisi.

Sõru ja Triigi sadamate vahel tegi Väinamere Liinid OÜ 2015. aasta jooksul kokku 1272 reisi. Käesolevaks aastaks, kuni 30. septembrini tellib majandusministeerium 1132 reisi.

Kahe suursaare parvlaevaliinide 2015. aasta väljamaksete kogusumma koos periooditasude ning reisitasudega (2014. aasta detsembrist 2015. aasta novembrini) oli üle 15,6 miljoni euro.

Möödunud aastal tegi lennuliini teenindav lepingupartner AS Avies 607 lennureisi liinil Tallinn-Kärdla-Tallinn. Käesolevaks aastaks tellis majandusministeerium sama palju edasi-tagasi reise.

/08.02.2016/

Veel uudiseid samal teemal

29.01.2020|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Aas: Möödunud aastal liikluses elu kaotanud 52 inimest on liiga palju

Eile õhtupoolikul toimunud valitsuse liikluskomisjonis said ministrid Taavi Aas, Raivo Aeg ja Mart Helme ülevaate eelmise aasta liiklusõnnetustest ja loodavast elektritõukerataste regulatsioonist. Komisjonis arutati ka täiendavaid võimalusi joobes juhtide ja liiklusrikkujate probleemiga tegelemiseks.

16.01.2020|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

EL näeb ette kaubavedude suunamist maanteelt raudteele

Euroopa Komisjoni avaldatud The European Green Deal´i ehk rohelise kokkuleppe üheks suureks eesmärgiks on suunata suur osa maanteevedude kaubamahust, kus kantakse 75% kogu Euroopa kaubast, raudtee- ja merevedudele, mis tähendab Eestile jätkuvaid pingutusi raudteesektori arendamiseks.