Sa oled siin

Kingo sõnul peab kojukanne jõudma iga inimeseni

04.07.2019
Kert Kingo Eesti Posti logistikakeskuses.

Väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister Kert Kingo külastas eile Eesti Posti uut logistikakeskust Rae vallas ning arutas ettevõtte juhtidega, kuidas postiteenus lähemate aastate jooksul areneda võiks. Ühiselt tõdeti, et postiteenus on langevatest mahtudest hoolimata Eesti rahvale oluline ning riigi ja Eesti Posti ühine eesmärk on selle jätkuvuse tagamine ning jõudmine kõigi Eesti elanikeni.

„Kindlasti tuleb postitöötajate palku tõsta, aga mõtlema peab ka sellele, kuidas ettevõtet parimal viisil juhtida. Oleme väike riik ja me peame jõudma kojukande teenusega iga inimeseni, sõltumata tema elukohast.

Kirjakandja on kogukonnas oluline inimene, keda tuntakse ja usaldatakse ning kes jõuab inimesteni peaaegu iga päev. Selline võrgustik annab suured võimalused. Tuleks kaaluda uusi ideid, kuidas saada kirjakandja rolli veel suuremaks ning olemasoleva võrgustiku võimalusi paremini kasutada. Siin on oluline koostöö teiste riigiasutuste ja ministeeriumitega, et leida koos osutatavaid riigile olulisi teenuseid ja läbi selle tagada ka postivõrgu jätkusuutlik finantseerimine,“ sõnas Kert Kingo.

Järgmiste kuude jooksul on osapooltel plaanis need teemad üksikasjalikumalt läbi analüüsida.

Veel uudiseid samal teemal

Asekantsler Lubi digitaalmeediaettevõtte Ströer esindajatega.
31.10.2019|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Eesti on valmis ärisuhete tihendamiseks Saksamaaga

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi majandusarengu asekantsler Viljar Lubi viibis kahepäevasel visiidil Saksamaal, et tutvustada Saksa ettevõtjatele Eesti e-teenuseid ja tihendada koostööd ning ärisuhteid Saksamaaga.

Äridelegatsioon Hiinas.
15.10.2019|Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Eesti ettevõtjad kohtusid Hiina e-kaubanduse hiidudega

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi majandusarengu asekantsler Viljar Lubi juhtimisel külastab Eesti ettevõtetest koosnev kõrgetasemeline äridelegatsioon sel nädalal Hiinat, et arendada Eesti-Hiina koostööd e-kaubanduse vallas.